پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور-مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان، ۱۳ آبان را روز نمادین مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: با دشمنی مثل آمریکا هرگز سر سازش نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(صلی‌الله علیه و آله وسلم) و میلاد امام جعفرصادق(علیه السلام) پیرامون روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهارداشت:  ۱۳ آبان را از این جهت تبریک می‌گوییم که روز نمادین مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکاست، ما از دشمنی مثل آمریکا نباید انتظار دوستی داشته باشیم، آمریکا دشمنی است که می‌خواهد فرعون‌وار جهان را تحت سلطه قرار دهد و هر موحد و مسلمانی که پیرو قرآن و دنباله‌رو راه پیامبر گرامی اسلام(ص) است باید با این شیطان بزرگ در ستیز باشد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، افزود: ۱۳ آبان روزی است که باید روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش بگذاریم و اعلام کنیم با دشمنی مثل آمریکا هرگز سر سازش نخواهیم داشت و تا جان در بدن داریم با آن مقابله خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور با تأکید بر اهمیت فضای مجازی و با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا، گفت: استکبارستیزی را می‌توان به شکل‌های گوناگونی به نمایش گذاشت و امروز یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها برای اظهار این روحیه «فضای مجازی» است؛ چراکه رسانه‌ها می‌توانند نماد استکبارستیزی باشند و همچنین کسانی که دستی بر قلم دارند می‌توانند به بهترین شکل ممکن در این رابطه بنویسند.

وی با اشاره به هتک حرمت اخیر رئیس‌جمهور فرانسه گفت: ملت اسلام خیلی خوب در صحنه آمدند و جواب رئیس‌جمهور فرانسه را دادند و باعث عقب‌نشینی این شخص شدند.

وی افزود: هفته گذشته دو مناسبت مهم وجود داشت که یکی از آن‌ها هفته تقریب مذاهب و دیگری هفته وحدت بود که دو موضوع مهم برای امت اسلام به شمار می‌روند، اینکه هم‌زمان با این مناسبت‌ها این هتک حرمت صورت می‌گیرد نقشه دشمن است و ما نیز از دشمنان چنین انتظاری داریم، آن چیزی که مهم است این است که به لطف خدا در این مسئله ملت‌ها هوشیار و بیدار بودند و علاوه بر مسلمانان، دیگر ادیان نیز تجمعات اعتراضی تشکیل دادند.

وی در پایان اظهارداشت: امروز ملت ما و کشورهای اسلامی بیدارند و توطئه‌های دشمن را می‌شناسند؛ بر این اساس، امید داریم که روزی تمامی ملت‌ها به این بیداری برسند و به سمت هم‌گرایی و تشکیل جامعه‌ای موحد و خداپرست گام بردارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha