یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
رونمایی از کتاب پیشران آنتی تز

حوزه/ باحضور شخصیت های حوزوی از کتاب «پیشران آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه و راهکارهای مقابله» اثر حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد، مولف کتاب در سخنانی با اشاره به گذشت چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی اظهارداشت: دشمن قصد دارد در پی شکست های پی در پی در انواع حمله های نظامی، اقتصادی و فرهنگی؛ با تغییر استراتژی خصمانه خود در پی هجوم به حوزه علمیه به عنوان نقطه ی آغازین شکل گیری انقلاب اسلامی می باشد و به دنبال پیشبرد پروژه نفوذ در حوزه های علمیه می باشد.

فرمانده سابق تیپ ۸۳ امام جعفرصادق علیه السلام تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را به میدان آورده  و تلاش می کند برای پیشبرد اهداف شوم خود، انقلاب اسلامی را از درون بخشکاند و همان عاملی را که باعث بروز و شکل گیری انقلاب اسلامی شده را به عامل زوال و فنای انقلاب مبدل کند.

حجت الاسلام و المسلمین معتمد چهارچوب مفهومی کتاب پیشران های آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه علمیه و راهکارهای مقابله را که از دغدغه های مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: این کتاب حول سه محور اساسی و مهم «راهبردهای نفوذ دشمن در حوزه»، «ماهیت نفوذ دشمن در حوزه»، «تبیین عوامل بازدارنده برای ایجاد حوزه انقلابی» تدوین شده است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha