یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه / حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حسن مرسلی امام جمعه صوفیان، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را بزرگترین مدافع حریم امامت و ولایت دانست و گفت: مردم با الگوبرداری از آن حضرت، هر زمان که پای کار آمده اند توانسته اند نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه صوفیان افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را شاد کرد.

حجت الاسلام مرسلی اظهار کرد: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش صوفیان به سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اربعین دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده نیز اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نماد شجاعت و شهامت است و در سالگرد شهادت این بزرگ مرد و سردار جهانی برنامه های خاصی در نظر گرفته شده که با رعایت پروتکل ها انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha