شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
جشن مجازی

حوزه/ جشن مجازی به مناسبت عید غدیرخم توسط مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، جشن مجازی به مناسبت عید غدیر خم، با حضور خانم خلیلی؛ کارشناس مسائل دینی و مسئول واحد مهدویت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آبادان، ویژه دانش آموزان، اساتید، کادر و طلاب برگزار شد.

این برنامه با مجری‌گری و پخش کلیپ، تلاوت قرآن کریم، قرائت دعای فرج، زیارت امیرالمؤمنین علی(ع) و شعرخوانی آغاز شد.

در ادامه برنامه خانم خلیلی، موضوع "ناگفته‌های غدیر" را مورد بررسی قرار داد و گفت: سنت الهی این است که امت‌ها از طریق اولیا آزمایش می‌شوند و آزمون دشوار و بزرگ الهی برای امت اسلام پذیرش ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) است.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) در خطبه غدیر مردم را نسبت به این آزمون هشدار داده و راهنمایی‌های لازم را بیان نمود و بیش از صد آیه را برای آنان خواند تا نشان دهد که قرآن و اهل‌بیت(ع) از یکدیگر جدایی ناپذیرند.

مسئول واحد مهدویت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) نیز با راهنمایی‌های مادرانه خود در خطبه فدکیه، امت پدر بزرگوار خود را یاری دادند و در دفاع از ولایت شهید شدند.

خلیلی در پایان گفت: امروز نیز ولایت‌فقیه جامع‌الشرایط که در امتداد ولایت امامان معصوم(ع) است، آزمون مردم در عصر غیبت وارث غدیر است.

در پایان برنامه، کلیپ‌های مولودی‌خوانی و ذکر اوصاف امیرالمؤمنین(ع) و همچنین برگزاری مسابقه جهت بانوان سطح شهر، دانش آموزان، اساتید و طلاب ارائه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha