شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ضمیری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ضمیری را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ درگذشت فاضل فرهیخته، محقق گرانمایه و استاد موفق حوزه و دانشگاه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ضمیری در ایام محرم حسینی موجب تأثر عمیق و تأسف فراوان گردید. توفیقات ارزشمند این استاد فعال در عرصه‌های تدریس، تحقیق، تألیف، مدیریت مجموعه‌های علمی و تربیت شاگردان فاضل ستودنی بود.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ضمیری در کنار فراگیری علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام و استفاده از مراجع بزرگوار، فقه حنفی و شافعی را به‌خوبی فراگرفت و به اجازه تدریس آن دست یافت و به شایستگی از علوم اجتماعی بهره برد و ایفای نقش نمود و روز آمد بود. حوزه علمیه یکی از سرمایه‌های خویش را که امید می‌رفت منشأ خدمات و برکات علمی باشد از دست داد. ثلمه لایسدها شی.

اینجانب که خود مصیبت زده است، فقدان این عالم فرهیخته و شخصیت خدوم را به حضرت ولیعصر عجل الله فرجه، حوزه علمیه، علاقه‌مندان، شاگردان، به ویژه مجمع طلاب و فضلای مسجدسلیمان و بالأخص به همسر گرامی و فرزندان فاضل تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال علو درجات و حشر با معصومین علیهم‌السلام را برای فقید سعید و صبر وافر و اجر جزیل برای همه مصیبت‌زدگان مسئلت دارم.

 سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha