جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کوثرنت

حوزه/ مدیر شبکه کوثرنت حوزه های علمیه خواهران با اشاره به ظرفیت ارتباطی و اطلاع رسانی این شبکه برای مدارس و مدیریت‌های استانی، گفت: شبکه کوثرنت در پیشبرد اهداف و برنامه های معاونت‌های حوزه های علمیه خواهران می تواند نقش مؤثر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رضا جمشیدکیانی با اشاره به نقش شبکه کوثرنت در پیشبرد اهداف و برنامه های معاونت‌های حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: این شبکه در امور راهبردی متعددی با مدارس و معاونت ها همکاری داشته است تا بتوانند از ظرفیت‌های این شبکه استفاده کنند.

مدیر شبکه کوثرنت با بیان اینکه یکی از ویژگی های برجسته شبکه، حضور و امکان ارتباط آسان با طلاب و اساتید است، افزود: مدارس و معاونت ها می توانند از این ظرفیت برای اجرای برنامه های خود در سطح مدرسه، استان و کشور بهره برداری کنند و حتی طرح های لازم را از این طریق منعکس و اطلاع رسانی گسترده نمایند.

وی ادامه داد: شبکه کوثرنت ظرفیت بزرگی برای دسترسی سریع و آسان به افراد، فراهم کرده است و کادر مدارس و استان می توانند برنامه ها و فعالیت های خود را در شبکه کوثرنت منتشر نمایند تا امکان تعامل و ارتباط با تمامی طلاب، اساتید و کادر سراسر کشور را داشته باشند.

جمشیدکیانی با اشاره به اینکه اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران آمادگی خود برای حمایت و اجرای سریع و بدون تشریفات تبلیغات و انعکاس هر گونه برنامه، دوره، نشست، فراخوان، مسابقات و اطلاعیه‌های مورد نظر مدارس در این شبکه را اعلام می نماید، خاطر نشان کرد: برای این منظور کادر حوزه کافی است مطالب خود را در شبکه کوثرنت منتشر کرده و کاربر «کارشناس فضای مجازی» را منشن کنند و یا از طریق پیام اتوماسیون درخواست و موضوع طرح خود را  در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهراعلافی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    کدسامانه رومیخام