چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ذاکر قاسم زاده

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: دوره تربیت مبلغ "تبیین گام دوم انقلاب" در تبریز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده  معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز از برگزاری کارگاه آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب  خبر داد.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، راهکارهایی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در آینده ارائه می‌دهد و برای اینکه جوانان بتوانند به این راهکارها عمل کنند، نیاز است که با آن آشنا شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: در همین راستا، کارگاه آموزشی برنامه ریزی شده تا ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب برای مبلغین  تبیین شود و  این دوره ویژه مبلیغین، نخبگان و اساتید مدارس علمیه تبریز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آشنایی با فرآیند انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مبلغ مفاهیم اسلامی تلقی می‌شود.

حجت الاسلام قاسم زاده تاکید کرد: استادان و مبلغان در این دوره تربیتی مبانی و مفاهیم فراگرفته و سپس این مفاهیم را به طلاب و سایر اساتید مدارس علمیه در سراسر استان منتقل خواهند کرد که این حرکت یک فعالیت فراگیر فرهنگی به شمار می‌آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha