دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
طرح «تربیت محقق تفسیر» ویژه طلاب خواهر تهران

حوزه/ آیین آغاز طرح «تربیت محقق تفسیر» برای اولین بار در سطح کشور، در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران با حضور طلاب رشته تفسیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، جلسه آیین آغاز طرح «تربیت محقق تفسیر» برای اولین بار در سطح کشور، تحت اشراف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، امروز در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران با حضور طلاب سطح ۳ رشته تفسیر برگزار شد.

 در این نشست دکتر قمر زاده استاد و مدیر طرح «تربیت محقق تفسیر» به تبیین ابعاد این طرح پرداخت، و گفت: این طرح پژوهش محور برای اولین بار در سطح کشور با توجه به پیشینه پژوهشی فعال در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر آغاز به کار کرد.

وی افزود: طرح «تفسیر پژوهش محور» با هدف کمک به رشد و پیشرفت پژوهشی طلاب و ایجاد واحدهای ویژه برای سرمایه گذاری در علوم قرآن و تفسیر پژوهش محور برنامه ریزی شده است.

قمرزاده تصریح کرد: مشاوره علمی پژوهشی در کنار تحصیل، برگزاری کارگاه ها و نشست های علمی از مهم‌ترین فعالیت‌های در نظر گرفته شده در این طرح خواهد بود.

وی اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در رشته تفسیر و علوم قرآنی در حال اجرایی شدن است.

قمرزاده در پایان خاطرنشان کرد: اولین جلسه این طرح امروز (سه شنبه ۶ مهر ماه) در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر به مرحله اجرا در آمد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha