یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت همه مسلمانان که خود را راهرو رسول خدا (ص) می دانند باید از هرگونه تفرقه دوری کنند، زیرا تفرقه افکنان در جهان اسلام هیچ سنخیتی با رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام نداشته و ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی عصر امروز در دیدار جمعی از طلاب علوم دینی اهل سنت شهرستان مریوان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت رسول اکرم (ص) گفت: رسول الله(ص) به عنوان نماد وحدت و برادری بین برادران شناخته می شود.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: کسی که دم از اسلام و مسلمانی می زند و خود را پیرو راستین حضرت محمد (ص) می داند باید از تفرقه و دو دستگی دوری کند، زیرا حضرت به شدت با دودستگی در جهان اسلام مخالف بودند و همواره تلاششان وحدت بین برادران دینی بود.

وی افزود: همه مسلمانان که خود را راهرو رسول خدا (ص) می دانند باید از هرگونه تفرقه دوری کنند، زیرا تفرقه افکنان در جهان اسلام هیچ سنخیتی با رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام نداشته و ندارند.

ماموستا شیرزادی با تاکید بر اینکه وحدت تنها نسخه نجات بخش جهان اسلام است، گفت: در این شرایط بحرانی در جهان اسلام، تنها وحدت و برادری و آنهم به معنای واقعی است که می تواند شر دشمنان و بدخواهان را از سر مسلمین دور کند، لذا هرگونه تلاش برای ایجاد دودستگی در بین مسلمین به نوعی ریختن آب در آسیاب دشمنان وحدت جهان مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با بصیرت دینی و سیاسی و نیز شناخت اوضاع سیاسی منطقه و جهان درایت خود را در برابر توطئه های دشمنان جهان اسلام افزایش دهیم و از عوامل تفرقه ساز در دنیای اسلام دوری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha