شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: یکی از راه‌های پیروزی بر دشمن، دشمن‌شناسی است، زیرا برخی دشمنان خود را از روی حیله، دوست نشان می‌دهند و به همین دلیل باید هوشیار بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: برای پیروزی بر دشمن، باید همگی به ریسمان الهی چنگ بزنیم و با یکدیگر متحد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خداوند نعمت انقلاب اسلامی را به ما عنایت کرد که با زندگی نسل های گذشته تفاوت داشته باشد.

  استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خداوند رزمندگان ما را در همه جبهه ها در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه موفق کرده و آنها توانستند که حرم های اهل بیت(ع) را از شر دشمنان و داعشی ها حفظ کنند، پس این هم نعمت بزرگی برای ما است.

وی ادامه داد: خوشبختانه از هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری در همه زمینه ها به خصوص در زمینه حفظ امنیت، حفظ قدرت نظامی، حفظ و حراست از کشور و در غافلگیر کردن دشمنان برخوردار هستیم که در نتیجه حیثیت و عظمت کشور را بالا برده که باید شاکر درگاه خدای متعال باشیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: اگر انسان شکر نعمت محبت حضرت علی(ع) را بتواند به جا بیاورد، قطعا در زندگانی خویش تاثیرگذار خواهد بود و روحیه خدمت‌گزاری به بندگان خدا را روز به روز در وجود افراد تقویت خواهدکرد.

حجت الاسلام علی بخشی، هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان را مهم دانست و بیان کرد: یکی از راه‌های پیروزی بر دشمن، دشمن‌شناسی است، زیرا برخی دشمنان خود را از روی حیله، دوست نشان می‌دهند و به همین دلیل باید هوشیار بود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در پایان اقدام تروریستی استکبار جهانی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم افغانستان را محکوم کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha