یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
13 آبان

حوزه/ استکبارستیزی وظیفه ای دینی، انقلابی و حرکتی جهادی است که ریشه قرآنی داشته و جوهره انقلاب اسلامی می باشد و هیچ گاه تعطیل پذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت ۱۳ آبان به این شرح است:

استکبارستیزی وظیفه ای دینی، انقلابی و حرکتی جهادی است که ریشه قرآنی داشته و جوهره انقلاب اسلامی می باشد و هیچ گاه تعطیل پذیر نخواهد بود.

یوم الله سیزدهم آبان ماه به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تنها مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، چهره پلید و خون آشام استکبار را به نمایش گذاشته و حامل پیامهای مهم و حساس انقلاب اسلامی یعنی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده است. وقایع سه گانه فراموش نشدنی یوم الله ۱۳ آبان یادآور روح تعدی، تجاوز و خوی استکباری آمریکا از طریق مداخله در امور داخلی ایران از جمله تبعید حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه متعاقب دفاع الهی ایشان از شرافت و کرامت و عزت مردم متدین و انقلابی و اعتراض دردمندانه نسبت به قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، به خاک و خون غلتیدن و شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان عزیز و دیگر توطئه های رذیلانه علیه نظام نوپای اسلامی و به وقوع پیوستن انقلاب دوم یعنی تسخیر شرافتمندانه لانه جاسوسی شیطان بزرگ که با اعمال شیوه های ضد انسانی از قبیل تحریم سیاسی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و تجهیز دشمنان جمهوری اسلامی به دشمنی کینه‌توزانه خود ادامه داده و به کمتر از نابودی اسلام و انقلاب اسلامی قانع نیست. لیکن به لطف و رحمت الهی، اتفاقات رخ داده اخیر در سطح منطقه علی الخصوص فرار مفتضحانه شیطان بزرگ از افغانستان نشانه ای از افول قدرت پوشالی و نویدی بر پایان دوران این دولت مستکبر خواهد بود.

اینک در استمرار زنده نگه داشتن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از تمامی اقشار مردم بصیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی دعوت به عمل می آید تا با عمل به تکلیف الهی، دینی و انقلابی خود، پرشکوه تر از گذشته در اجتماع با شکوه یوم الله سیزدهم آبان شرکت نموده و انزجار و کینه مقدس خود را از دشمن شماره یک بشریت و صلح و امنیت جهانی با فریاد رسای مرگ بر آمریکا طنین انداز و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند.

زمان: ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه سیزدهم آبان ماه( همزمان با دیگر شهرهای سراسر کشور)- حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)– صحن حضرت امام رضا(ع)

سخنران: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده محبوب و محترم شهر مقدس قم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha