یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام عسکرزاده، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز از ثبت ۱۲۰ مسئله توسط ۵۰ کنشگر دینی خبرداد و گفت: ظرفیت های ما دور از مأموریت‌هایمان بودند و مهرواره محله همدل ظرفیت ها را به مأموریت ها نزدیک و مشکلات را شناسایی کرد.

حجت الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به نکات مثبت دو مهرواره اوج و محله همدل اظهار داشت: مهرواره محله همدل استارتی بود برای مهرواره اوج و از روزی که کلید خورد نکته مشهود در آن شناخت ظرفیت ها بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ادامه داد: ظرفیت های ما دور از مأموریت‌هایمان بودند و مهرواره محله همدل ظرفیت ها را به مأموریت ها نزدیک و مشکلات را شناسایی کرد.

وی طرح مذکور را به عنوان مسیر تعالی شناخت ها معرفی کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی، مبلغین و همچنین مناسبت ها، مدل سازی کردیم و ارتباط را خارج از مدار اداری که ساختار تعریف شده ای دارد کار را به پیش بردیم.

حجت الاسلام عسکرزاده بیان کرد ۳۰ درصد از اجرای طرح را توسط مبلغین و ۷۰ درصد مابقی را نیز توسط جامعه بود؛ انجام امورات باید از دل مردم باشد لذا از مراکز فرهنگی دبیری را برای تشریح و تبیین کار مهرواره انتخاب کردیم که در این میان ضمن توجیه، تعداد ۱۲۰ مسئله به واسطه ۵۰ کنشگر به ثبت رسید.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: مسیر نوین سازمان تبلیغات اسلامی یک مدلی از شبکه سازی است که جزئی از منویات رئیس سازمان و مدیران استانی و شهرستانی است و این مهم را دو مهرواره به منصه ظهور رسانده اند.

وی گریزی هم به حضور پررنگ روحانیون این شهرستان در طرح لبیک زد و خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۸ مسجد در طرح آمایش ثبت شده اند که از این بین تعداد ۵۵ مسجد برای شرکت در مهرواره اوج اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha