یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
س

حوزه / نماینده ادوار مجلس به ناتوانی استکبار جهانی در برابر حرکت انقلابی مردم کشورمان اشاره کرد، گفت: متاسفانه در کشورمان عده ای مزدور آمریکا علی رغم نشستن بر سر سفره شهدا و انقلاب، دین را از سیاست جدا می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی، در مراسم یوم الله ۱۳ آبان کاشان، اظهار داشت امت سرافراز کشورمان روز ملی استکبار جهانی را به عنوان یک حرکت ملی تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دهند.

ببینید:

تصاویرمراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان کاشان

نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در قرن بیستم‌ویکم در جدول جهانی با سرعت پیش می رود تا بستر اسلام ناب محمدی را برای ظهور حضرت مهدی (عج) در جهان فراهم کند.

وی به ناتوانی استکبار جهانی در برابر حرکت انقلابی مردم کشورمان اشاره کرد و  ادامه داد: آمریکا، انگلیس و مزدوران خبیثشان در سراسر دنیا از حضور انقلابی مردم ایران و آزادیخواهان جهان خواب ندارند.

سالک، استقامت و مقاومت را رمز موفقیت ملت ایران و ملت های آزاده جهان دانست و گفت: یمن با مقاومت ۷ ساله در برابر ائتلاف خبیث کودک کش عربستان و پشتیبانی آمریکا در حال پیروزی است.

نماینده ادوار مجلس افزود: به خاطر مقاومت مردم یمن در برابر استکبار جهانی، هر ده دقیقه یک کودک مظلوم یمنی بدون دارو و غذا به شهادت می رسد.

وی، ایستادن پشت سر امام(ره) و رهبری را رمز موفقیت ملت ایران دانست و ادامه داد: مردم ایران با تبعیت ولایت و رهبری پوزه دشنمان را به خاک مالیده اند.

سالک، ۱۳ آبان را نماد مقاومت و تبعیت از ولی فقیه دانست و با بیان اینکه در قرن حاضر ابتکار عمل با پشتیبانی مردم به دست مقام معظم رهبری است، گفت: مقام معظم رهبری تمام حرکات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی نموده است.

 وی، انگیزه الهی را از دیگر عوامل رمز موفقیت ملت ایران دانست و ادامه داد: ملت ایران با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید و تعداد بسیار زیاد آزاده، جانباز و رزمنده در دنیا خوش درخشید.

سالک با بیان اینکه دین از سیاست جدا نیست، افزود: متاسفانه در کشورمان عده ای مزدور آمریکا علی رغم نشستن بر سر سفره شهدا و انقلاب، دین را از سیاست جدا می دانند.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه هیچ ابر قدرتی نمی تواند جلوی گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی ایران را در جهان بگیرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ملت های جهان را بیدار کرد.

وی به شکست مفتضحانه امریکا در دزدیدن نفت ایران اشاره کرد و ادامه داد: مقابله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آمریکا در دریای عمان افتخاری بزرگ برای ملت ایران است.

نماینده ادوار مجلس در پایان با بیان اینکه مردم و مسئولان مراقب دشمن پنهان استکبار جهانی در فضای مجازی باشند، افزود: استکبار جهانی وقتی توان مقابله پیشرفت های علمی، نظامی و اقتصادی کشورمان را ندارد از طریق فضای مجازی به دنبال مخدوش نمودن اعتقادات جوانان است.

  انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha