شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال زمینه بروز استعدادها و شکوفایی آن‌ها را فراهم می‌کند.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت فضای مجازی، اظهار داشت: تولید محتوی مناسب و مقابله با آسیب‌های فضای مجازی یکی از توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: افزایش تولیدات فضای مجازی موجب خواهد شد که بتوانیم بیش از گذشته در برابر آسیب‌های این فضا بایستیم.یکی از دغدغه‌ها در سال‌های اخیر که مدنظر حضرت آقا هم بوده است و مدام به مسئولین تاکید شده است توجه ویژه به فضای مجازی و تولید محتوا و مقابله با آسیب‌های این فضا می‌باشد.

حسینی کاشانی با اشاره به اهمیت رویدادهایی که در این حوزه برگزار می‌شود، ابراز داشت: این رویدادها موجب می‌شود که مجموعه‌های مردمی پای‌کار بیایند و استعدادهایی که در این زمینه وجود دارد بروز و شکوفا شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ها در چنین رویدادهایی ایده‌های خود را به مسئولین ارائه می‌دهند و بر مبنای ارائه این ایده‌ها پشتیبانی‌های لازم را از مسئولین دریافت می‌کنند تا در نهایت بتوانند به آن محصول هدف برسند و آن محصول بتواند در فضای مجازی مخاطب خود را پیدا و تأثیرات خود را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha