چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار درگذشت ۵ نفر از سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار و رئیس مجمع عالی بسیج این شهرستان، درگذشت ۵ نفر از سبزپوشان سپاه پاسداران در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر دردناک و جانسوز و تاسف بار تصادف روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ محور بیجار ـ دیواندره که منجر به درگذشت پنج نفر از فرزندان برومند سبز پوش شهرستان بیجار شاغل در هوافضای سپاه بانه گردید موجب تالم و تاثر فراوان گردید و همه ما را بار دیگر عزادار کرد.

اینجانب این ضایعه دردناک و جانکاه را خدمت خانواده بزرگ سپاه انقلاب اسلامی، مردم استان کردستان، شهرستان بانه، همکاران این عزیزان و بویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بیجار و خانواده های ارجمند داغدار و تمامی بازماندگان این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و ما همه در غم این عزیزان با خانواده‌های گرامی آنان شریک و همدردیم.

از خداوند متعال مسئلت دارم که روح پاک این عزیزان را با ارواح طیّبه انبیاء، ائمه اطهار و اولیاء (علیهم السلام) محشور و قرین غفران و رحمت خویش گرداند و صبر جمیل و سلامتی برای بازماندگان و خانواده مکرمشان مسئلت می نمایم.

حکمت حکیمی فر امام جمعه توپ آغاج /رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بیجار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha