دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
هرمزگان

حوزه/رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان از آمادگی طلاب بسیجی برای خدمات رسانی در مناطق مختلف خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام محمد برزگر پور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان، امروز در همایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی استان هرمزگان اظهار داشت: گروه های جهادی و طلاب بسیجی استان هرمزگان بحمداللّٰه چه در سیل سال های گذشته و چه در زلزله اخیر نقش فعالی را ایفا کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان آماده اند هر کجا که لازم باشد ورود پیدا کنند و با حضور خود به مناطق مختلف و مردم خدمات رسانی کنند.

حجت الاسلام برزگر پور با اشاره به بیانیه بالندگی بسیج حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: بسیج طلاب و پایگاه های ما آماده اند آنچه که در این بیانیه از طریق مدیریت حوزه های علمیه کشور و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان شد را با تشکیل شورای تبلیغات به عنوان راهبردی عملیاتی در دستورکار خود قرار دهد و عملی کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج طلاب نیاز به حمایت کامل و جامع سپاه استان دارد و اگر میدان برای ما فراهم شود، تمامی طلاب و اساتید مانند گذشته در هر میدانی که خدمات آنان اثرگذار باشد حضور پیدا کرده و ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha