یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 995536
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
رمضانی

حوزه/ نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از ۲۰ آذرماه در سایت اینترنتی www.ketab.ir کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، علی رمضانی، صبح امروز در دیدار با امام جمعه اصفهان اظهار کرد: باید دسترسی آسان به کتاب برای عموم مردم استان اصفهان فراهم می شد و به همین دلیل از ظرفیت فضای مجازی برای این مهم استفاده کردیم و نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را در این بستر راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه همان گونه که شهید سلیمانی گفته بودند، ظرفیت‌هایی در تهدیدها نهفته است که ممکن بوده در فرصت‌ها نباشد، ادامه داد: موضوع کرونا محدودیت‌هایی داشت اما فرصت‌هایی را برای ما فراهم آورد.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران بیان کرد: خصوصیت نمایشگاه مجازی این است که همه مردم استان به آن دسترسی دارند حتی ساکنان در دورترین نقطه استان می‌توانند کتاب خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه حضوری تنها در مرکز استان و افرادی که حضور پیدا می‌کردند امکان بهره مندی و خرید کتاب از نمایشگاه وجود داشت اما اکنون ظرفیت بسیار خوبی ایجاد شده و عموم مردم استان می توانند به نمایشگاه کتاب امسال دسترسی داشته باشند.

رمضانی گفت: بیش از ۱۱۰۰ناشر برای این نمایشگاه ثبت نام کردند این در حالی است که بیشترین تعداد ناشر که در آخرین نمایشگاه فیزیکی کتاب، حدود ۳۰۰ ناشر بود.

وی خاطر نشان کرد: مجموع کتاب هایی که تاکنون ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان عرضه کردند بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب بوده که بی نظیر است.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران اظهار کرد: مجموعه همکاران ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اتفاقات خوبی را در یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان هفته فرهنگی در حوزه های علمیه، کتابفروشی ها و بخش های مختلف سراسر استان پیش بینی کردند.

خاطر نشان می شود، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از ۲۰ آذرماه در سایت اینترنتی www.ketab.ir کار خود را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha