یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه اصفهان _حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: نویسندگان حوزوی در نگارش کتاب و ادامه راه نویسندگی از سختی ها و مشکلات دلسرد نشوند و طلاب را هم با خود همراه سازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محسن جلالی، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مؤلفین و محققین حوزوی، ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: حوزه علمیه اصفهان بحمدالله حوزه ایی برخوردار از فضلای اهل تحقیق، پژوهش و تألیف بوده و هست.

وی بیان کرد: امسال دومین سالی متوالی است که جلسه تجلیل از مؤلفین حوزوی برگزار می شود؛ سال گذشته این مراسم تجلیل برگزار شد و امسال همزمان با هفته پژوهش از ۲۳ مؤلفی که در سال ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تالیف داشته اند و ما شناسایی کردیم، ضمن دریافت اثر آنها و ثبت نام آنها در سامانه مولفین تجلیل و تقدیر میکنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه دراین مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مرکز خدمات اصفهان نیز دعوت شده اند، گفت: این دعوت با هدف آن است که مسولین مربوطه ضمن آشنایی با مولفین حوزه اصفهان، به بیان حمایتهای خود از مولفین و پژوهشگران بپردازند.

وی ابراز کرد: همکارانم در معاونت پژوهش اهتمام دارند تا اطلاعات مؤلفین حوزوی را جمع آوری و تکمیل و به روز رسانی کنند و با تشکیل کانون مولفین، حمایت های مناسبی از این محققین به صورت منظم و رسمی داشته باشند.

جلالی اظهار کرد: امیدواریم این جلسات در هفته پژوهش موجب دلگرمی بیشتر و عزم راسختر برای تبلیغ معارف قرآن و اهل البیت (ع) در قالب کتاب و فضای مجازی توسط مولفین و محققین حوزه اصفهان باشد و در سالهای آینده شاهد تالیفات بیشتر حوزویان باشیم.

وی ابراز کرد: نویسندگان حوزوی در نگارش کتاب و ادامه راه نویسندگی از سختی ها و مشکلات دلسرد نشوند و طلاب را هم با خود همراه سازند.

در ادامه جلسه، برخی از مؤلفین به بیان انگیزه های خود برای نگارش و همچنین توصیف تألیفات خود پرداختند که اهم مطالبه مؤلفین، حمایت مادی و معنوی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha