چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ شب های پرستاره در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم/ حاج حسین یکتا

حوزه/ سردار یکتا، بابیان اینکه برای مبارزه با دشمن باید یکدست و همدل شویم، گفت: این نسل‌های انقلابی نیاز به سازمان‌دهی توده‌ای دارند که با نگاه پیشرانی انقلاب، بتوانند بار تمدنی انقلاب را بردارند و فرماندهی آن بر عهده روحانیتِ حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، سردار حسین یکتا، مسئول جمعیت امام رضایی‌ها، در جمع جوانان انقلابی اهواز، اظهارداشت: خوزستان را مهد اتفاقات تاریخ‌ساز در ایران دانست و اظهارداشت: از ورود تشیع به ایران گرفته تا سایر اتفاقات تاریخ‌ساز از جمله هشت سال دفاع مقدس همگی از خوزستان سرچشمه گرفته و این خطه برای آینده انقلاب اسلامی نیز بسیار استراتژیک و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: امروز جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی نمی‌تواند ساکت باشد، بلکه باید وسط میدان بوده و بار انقلاب اسلامی را صمیمانه و متعهدانه به دوش کشیده و مأموریتی که مقام معظم رهبری به جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی سپرده را به سر مقصد مقصود برساند.

یکتا افزود: جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی آن‌گونه که باید باشد نیست و نیازمند این هستیم که نیروهای انقلابی را به‌درستی سازمان‌دهی کرده و همگی دست‌به‌دست هم داده و اجتماع قلوب صورت گیرد تا بتوانیم بار تمدن اسلامی را به دوش بکشیم.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها، گفت: در خوزستان میان همه اشکالات ضعفی و زیرساختی که وجود دارد، باید جبهه فرهنگی و پس از آن جبهه اجتماعی، اقتصادی، علمی و سیاسی را تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه شبکه جبهه‌های انقلاب را امام امت باید شکل دهد، افزود: خروجی این جبهه‌ها دانش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را تولید خواهد کرد.

یکتا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «من به حکمرانی حلقه‌های میانی فکر می‌کنم»، گفت: به اعتقاد من، مبدأ حکمرانی حلقه‌های میانی باید از خوزستان باشد.

وی گفت: امروز نیاز به حلقه‌های میانی داریم که بار را از دوش استاندار و امام جمعه و... بردارد، حلقه‌هایی که دنبال نام و نشان و لوگو اسم و رسم نباشد.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها، تصریح کرد: امروز جبهه فرهنگی انقلاب بدون حلقه‌های میانی نمی‌تواند کار انقلاب را پیش ببرد؛ به همین دلیل باید علما، فضلا، اساتید حوزه‌های علمیه و ذی‌نفوذان اجتماعی، جوانان را برای زیربار رفتن بار انقلاب ترغیب و تشویق کنند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان انقلابی دهه ۶۰ و ۷۰ و حتی ۸۰ باید وسط میدان بیایند و بار انقلاب را از دوش انقلاب بردارند.

سردار یکتا در پایان بابیان اینکه برای مبارزه با دشمن باید یکدست و همدل شویم، اظهارداشت: این نسل‌های انقلابی نیاز به سازمان‌دهی توده‌ای دارند که با نگاه پیشرانی انقلاب، بتوانند بار تمدنی انقلاب را بردارند و فرماندهی آن بر عهده روحانیتِ حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha