دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کارگاه دانش افزایی « سیره فاطمی، اسوه زندگی» در همدان برگزار خواهد شد

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری کارگاه دانش افزایی معارف فاطمی با عنوان "سیره فاطمی، اسوه زندگی" در هفته آتی خبر داد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از برگزاری کارگاه دانش افزایی معارف فاطمی با عنوان "سیره فاطمی ،اسوه زندگی" با محوریت "شخصیت اجتماعی حضرت زهراء(س)"، به صورت حضوری و مجازی، روز پنج شنبه دوم دی ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهراء (س) شهر همدان خبر داد.

وی بیان داشت: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) در بعد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، خانوادگی و همچنین مبارزات سیاسی حضرت در اثبات ولایت علی بن ابیطالب (ع) و بحث مقام و جایگاه این بانوی بزرگ مورد نیاز جامعه کنونی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان خاطر نشان کرد: سبک زندگی حضرت زهرا(س) تحت تربیت پیامبر(ص) و مادری حضرت خدیجه(س) و همسری امیرالمومنین(ع) جامعیتی کامل برای الگوگیری هر زن مسلمان است، لذا شناخت و معرفت معارف فاطمی مقدمه نهادینه کردن روش و سیره آن حضرت در زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و سازمانی است.

خانم جان جان ادامه داد: حرکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی پایدار و استوار بوده که با پیروی از فرامین و الگو پذیری از شخصیت عظیم الشان حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) می تواند به مکتب جهانی امام موعود دست یابد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان در پایان گفت: این کارگاه برای ۴۰ نفر از مبلغین فاطمی مدارس علمیه استان همدان به صورت حضوری و سایر علاقه مندان به صورت مجازی به آدرس live.whc.ir/Hamedan و با حضور حجت الاسلام و المسلمین جعفر پور، به مدت یک روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha