دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
جلسه کارگروه توسعه مدیریت با محوریت جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها

حوزه/ جلسه کارگروه توسعه مدیریت با محوریت جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها، با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در کارگروه توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست کارگروه توسعه مدیریت با محوریت جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها، با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در کارگروه توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور خانم مؤمن زاده، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاون اداری و مالی، معاون فرهنگی، رئیس طرح و برنامه و جمعی از کارکنان امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نقاط قوت و ضعف این ارزیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ابتدای این نشست، ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، موفقیت اداره کل تبلیغات اسلامی را در کسب رتبه ممتاز در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور مورد تأکید قرار داد و گفت: بحمدالله اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور و کسب رتبه سوم در بین دستگاه‌های فرهنگی استان بوده است.

وی افزود: ما به‌وضوح شاهد این موضوع هستیم که در سازمان تبلیغات اسلامی روند رو به رشدی آغاز شده که صرفاً یک ادعا نیست بلکه آنچه نماگرها نشان می‌دهند و آنچه جامعه آماری در خصوص بهبود عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی نشان داده است، بیانگر سیر صعودی و تقویت نقاط قوت این سازمان است.

در ادامه، سعید کتانباف معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: کلیه همکاران ما در دوایر مختلف در طول سال نسبت به جمع‌آوری اطلاعات و مستندات لازم در موضوع ارزیابی عملکرد، اهتمام ویژه دارند؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود وقتی نتایج این تلاش‌ها و زحمات به بار می‌نشیند و مجموعه را به‌عنوان رتبه ممتاز معرفی می‌کند، این اتفاق مثبت و ارزشمند به سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها نیز اطلاع‌رسانی شود.

کتانباف، توجه به منزلت کارکنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در دو سال متوالی موفق به کسب رتبه اول شده است؛ لذا در این اداره کل همه کارکنان برای ما مهم و ارزشمند هستند و ما تمام تلاش خود را هم در موضوع آموزش، هم در مناسب‌سازی محیط کار و هم در استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مفید مجموعه به کار گرفته‌ایم.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، خانم مؤمن زاده نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در کارگروه توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: همه‌ساله جشنواره‌ای با همکاری شورای راهبری توسعه مدیریت استان، به ریاست استاندار و دبیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود که ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، ۲ سال است که این جشنواره به شکل حضوری برگزار نمی‌شود و علیرغم مسائل و مشکلاتی که طی دو سال اخیر داشته‌ایم، هم به دلیل شیوع بیماری کرونا و هم ‌تغییر استاندار اما موفق شدیم جشنواره شهید رجایی را برگزار و نتایج را در زمان معین شده اعلام کنیم.

مؤمن زاده خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از جمله اداراتی است که در زمان معین شده بسیار خوب عمل کرده و پیگیری‌های به موقعی نسبت به ارزیابی‌ها داشته است.

مسئول ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان، ضمن مهم برشمردن شاخص‌های ملی، بر شاخص‌های استانی نیز تأکید کرده و گفت: در خصوص شاخص‌های اختصاصی، صرف اینکه حتماً باید اجرای برنامه‌ها و شاخص‌ها ملی باشند کفایت نمی‌کند و این برای استان ما تغییری را رقم نخواهد زد. لذا ما اعتقاد داریم حتماً باید برنامه‌های استانی نیز اجرا شوند.

لازم به ذکر است، تبیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد و بررسی امتیازات مکسوبه در بخش‌های مختلف، از مهم‌ترین محورهای این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha