چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
bbc

رسانه دولتی انگلستان خبر خبرگزاری حوزه مبنی بر جزییات شکایت از سلبریتی‌ها را در حالی منتشر کرد که با تحریف آشکار خبر، بخش‌های اصلی و تبیین‌کننده آن را حذف کرد!

به گزارش خبرگزاری حوزه، در روزهای گذشته ماجرای شکایت از سلبریتی‌ها در رسانه‌های داخل و خارج جنجالی شد. البته رسانه‌های معاند تلاش کردند تا با تمسک به بخشی از شکایت مزبور، دغدغه مردم درباره فرهنگ و عفاف و خانواده را به چند مصداق تقلیل دهند و دست به تمسخر شاکیان بزنند و برخی نیز دانسته و ندانسته در داخل با آن موج تخریب و تمسخر همراهی کردند اما خبرگزاری حوزه در نخستین گام طی رفتاری حرفه‌ای نسبت به این موضوع شفاف‌سازی کرد.

حوزه‌نیوز بدون هر نوع سوگیری، اولا متن شکایت را منتشر کرد تا مخاطب با تمام مفاد آن آشنا شود. از طرفی مطلع شود که این شکایت نه فقط مربوط به یک شهر و یک صنف بلکه مربوط به ۱۱۰ آقا و خانم از ۱۴ استان کشور و اعم از طلبه، دانشجو، استاد، کارمند، خانه‌دار، کاسب و... بوده است و محورهای اصلی در شکایت نیز مربوط به جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی؛ ترغیب افراد به ارتکاب جرائم منافی عفت؛ توهین به مقدسات و تضعیف بنیان خانواده بوده است اما بی‌بی‌سی در حالی‌که ادعا کرده خبرش را از خبرگزاری حوزه برداشته، اما همان حرف‌های قبلی خودش را تکرار کرده و به روش خبیثانه خودش و با انتشار ناقص از محتوای موجود، جلوی شفافیت را گرفته و به سبک خودش دروغگویی کرده است و دوگانه‌سازی حوزه و هنرمندان را پیگیری نموده است.

به واسطه چنین رفتارهای غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای، برخی کارشناسان رسانه‌ای از این شبکه معاند تعبیر به بی(اعتبار)بی سی می‌کنند و معتقدند که بنیاد خبر پراکنی ملکه پیر انگلستان جایگاه قبلی خود را از دست داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha