پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر این که مقابله با دشمن به کار تشکیلاتی نیاز دارد، گفت: هیچ کس نمی تواند به تنهایی کاری را انجام دهد و در آن موفق باشد، بلکه رمز موفقیت استفاده از خرد جمعی و کمک همگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و اساتید حوزه با تاکید بر این که نیازمند پایداری وحدت در استان هستیم، گفت: باید با همگرایی و تعامل در جامعه به دنبال محقق ساخت اهداف اصلی انقلاب باشیم و بدون توجه به حواشی، به سمت جلو حرکت کنیم.

وی با بیان این که نیازمند یاری همه بزرگان و عزیزان هستم، افزود: از شما می خواهم طرح ها و ایده های خود را به صورت مکتوب به بنده تحویل دهید تا با استفاده از نظر همه دوستان کارها را بهتر انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند به تنهایی کاری را انجام دهد و در آن موفق باشد، بلکه رمز موفقیت استفاده از خرد جمعی و کمک همگان خواهد بود.

امام جمعه همدان به لزوم کار تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت الله آخوند در همدان به تنهایی یک شهر را راهنمایی کرد و به نوعی یک شهر ساخت، اما امروز نمی توان از یک نفر چنین انتظاری را داشت چرا که دشمن امروز به صورت تشکیلاتی و با تمام توان در حال کار کردن است.

وی تاکید کرد: شرایط امروز بسیار پیچیده است، لذا از همه می خواهم که بنده را در این مسؤولیت همراهی کنند و  ما را تنها نگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اظهار کرد: استان همدان دارای ظرفیت های بالایی است، بنابراین باید ترتیبی اتخاذ شود تا از تمام ظرفیت های موجود به نحو احسن استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، ضمن تقدیر از تلاش های آیت الله موسوی اصفهانی، خاطر نشان کرد: همه ما دارای هدف واحدی هستیم و در جهت تحقق آن حرکت می کنم شاید عناوین متفاوت باشد، اما اصل یکی است و آن هم انقلاب و اسلام است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha