جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
سردار غلامحسین محمدی اصل

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نهضت کمک مومنانه درامتداد منش و سیره ائمه اطهار(ع) و شهداست که در ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، در استان اردبیل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل، امروز در آئین سراسری نهضت خدمات مومنانه اظهار کرد: نهضت بزرگ کمک‌های مومنانه که با تدبیر حکیمانه و نورانی مقام معظم رهبری در سراسر کشور کلید خورد، در امتداد منش و سیره ائمه اطهار (ع) و شهداست‌.

وی افزود: حاج قاسم معتقد بود بهترین راه برای تقرب به خداوند متعال خدمت به مردم است و این شهید بزرگوار تمام وجود خود را وقف انقلاب و مردم کرده بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: این نهضت تجلی باورهای دینی و فرهنگ انسان‌دوستی مردم حسینی و خیر استان است که از اوایل شروع آن در کنار بسیج و سپاه برای کمک به نیازمندان شتافتند.

وی ادامه داد: مردم‌یاری و مردم‌داری در اولویت مأموریت‌های بسیج و سپاه است و رزمایش کمک‌های مومنانه همچنان با اهتمام ویژه و عزم جدی در نواحی استان با مشارکت خیرین و بسیجیان تداوم دارد.

محمدی اصل ادامه داد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نهضت کمک‌های مومنانه از شهادت حضرت زهرا (س) تا ولادت باسعادت ایشان طی دو مرحله در کلیه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی تشریح کرد: تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان به اشکال مختلف اعم از بسته‌های معیشتی، بهداشتی، احسان نان، لوازم‌التحریر و تبلت و گوشی هوشمند، گوشت قربانی و ساخت و تکمیل خانه‌های محروم و ارائه خدمات درمانی با مشارکت مردم خیر استان و گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج کمک‌رسانی شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سردار سلیمانی در تمام سختی‌ها و شرایط بحرانی اعم از سیل و زلزله در کنار مردم حضور می‌یافت و حتی در وصیت‌نامه خود نیز خطاب به سیاستمداران نوشته است: «احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بدانید.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha