دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
ق

حوزه / امام جمعه بادرود با تاکید بر کنترل فضای مجازی، گفت: مسئولان هوشیار باشند و اجازه ندهند که هر کس هر کاری درفضای مجاری خواست انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با قدردانی از حضور پرشور مردم در مجالس فاطمیه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم ولایت مدار ایران بر اساس وظیفه شرعی و دینی با حضور حماسی خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه بادرود، با اشاره به تقارن گرامی داشت سالگرد سردار سلیمانی با دهه بصیرت، گفت: این شهید عزیز نماد عینی و بارز بصیرت در عصر حاضر بود که با شهادت خود جان تازه‌ای به فرهنگ مقاومت و پایداری در برابر مستکبران دمید.

وی، با بیان اینکه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را خالق مکتبی می‌دانیم که مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان را در عرصه عمل نشان داد، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان از شهید سلیمانی واهمه بیشتری از سردار سلیمانی دارند و این بدان معناست که مکتب سلیمانی پس از شهادت سردار، سلیمانی های فراوانی را تحویل جبهه مقاومت خواهد داد.

حجت الاسلام قاسمی، با اشاره به درخواست مردم خالدآباد مبنی بر راه اندازی پاسگاه انتظامی و ارتقای کلانتری بخش امامزاده بادرود به فرماندهی، گفت: امیدواریم مسئولان به مطالبات به حق مردم بادرود و خالدآباد پاسخ مثبت بدهند.

امام جمعه بادرود با تاکید بر کنترل فضای مجازی، گفت: مسئولان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند که هر کس هر کاری در فضای مجازی خواست انجام دهد.

انتهای پیام./‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha