دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ حجت الاسلام مجتبی نورزاد با بیان اینکه دشمنان به واسطه زور و قانون کشف حجاب نتوانستند به اهداف خود دست یابند گفت: دشمنان حجاب را تا مرز نازک شدن مانتوها کشانده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه شهرستان تالش امروز در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان تالش با اشاره به اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دستور رضا خان در سال ۱۳۱۴ ه ش، گفت: یکی از مقامات بلند پایه آمریکا می‌گوید: هر زن چادری در ایران به منزله پرچم جمهوری اسلامی است، لذا ما برای براندازی نظام باید این حجاب را سست کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور پر رنگ مردم تالش در جبهه در دوران دفاع مقدس، گفت: از جمله گردان‌های لشکر سپاه قدس، گردان خندق تالش بود که قبل از عملیات کربلای ۴ تشکیل شد.

خطیب جمعه تالش با اشاره به اینکه لشکر قدس گیلان یکی از محورهای عملیات کربلای ۵ بود، گفت: گردان‌ها بیش از دو سه ساعت نمی‌توانستند در مقابل گارد ریاست جمهوری عراق که تا بن دندان مسلح بودند مقاومت کنند، اما گردان خندق تالش توانست با سه شب و چهار روز استقامت جانانه، لشکر قدس گیلان به صد در صد اهداف تعیین شده در عملیات کربلای ۵ دست پیدا کند.

وی افزود: تا پیروزی عملیات کربلای ۵، دشمن فکر می‌کرد که پیروز جنگ اوست و اما در سایه همین پیروزی عملیات کربلای ۵ و مقاومت ستودنی گردان خندق، حتی قدرت‌های بزرگ دنیا بر این نتیجه رسیدند که دیگر عراق نمی‌تواند پیروز جنگ باشد.

امام جمعه تالش در خاتمه گفت: پیشنهاد می‌شود مسئولین فرهنگی استان و شهرستان نسبت به شناساندن این سرمایه‌های بزرگ و اعزاز نسبت به جدی تر عمل کنند

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ی.ب IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    عالی