چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
طرح نذر قربانی

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مرحله از طرح نذر قربانی در استان گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم دو کیلویی با اولویت مادران سرپرست خانوار در سطح استان توزیع خواهد شد.

علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج اظهار کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و با حمایت‌های مؤسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، هشتمین مرحله از طرح نذر قربانی در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این طرح که با عنوان مهمانی مادران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار خواهد ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم دو کیلویی در سطح استان توزیع خواهد شد.

دولت‌آبادی عنوان کرد: این طرح با اولویت مادران سرپرست‌خانوار در میان شهرستان‌های منتخب لنده، گچساران، دنا و مارگون اجرا خواهد شد که کانون معین مقداد استان مسئولیت اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن‌های مختلف در سطح معابر و مساجد، برگزاری سرودهای خیابانی، تجلیل از مادران شهدا و تجلیل از مادران دارای فرزند معلول از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) هستند.

خبرنگار: سینا امیرپور

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha