سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه / مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حوزویان و مبلغین دینی از هر فرصتی برای ارتقا و بهبود وضعیت فرهنگی و دینی جامعه استفاده کنند، نباید اجازه دهیم که خلاءهای فرهنگی زمینه ساز آسیب‌های عقیدتی و اجتماعی در اقشار جامعه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، ظهر امروز در نشست معاونان مدرسه سفیران هدایت بیجار که با محوریت برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بهمن، ماه سرنوشت سازی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی است، از این رو باید برنامه‌های بسیاری برای تدوین تاریخ مبارزات ملت ایران علیه نظام ستم شاهی در دست اجرا داشته باشیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز نسل جوان شناخت و آگاهی درستی از آنچه که در تاریخ این کشور گذشته است، ندارند، لذا باید تاریخ انقلاب اسلامی و فراز و نشیب‌های آن برای این نسل به خوبی تبیین و تشریح شود.

استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: حوزویان و طلاب می‌توانند آرمان‌های نظام اسلامی را در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برای جامعه و مخاطبین بیان کنند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اهمیت توجه به نقش تأثیرگذار حوزویان در آگاهی بخشی به جامعه هدف، یادآور شد: انتظار داریم که حوزویان و مبلغین دینی از هر فرصتی برای ارتقا و بهبود وضعیت فرهنگی و دینی جامعه استفاده کنند، نباید اجازه دهیم که خلاءهای فرهنگی زمینه ساز آسیب‌های عقیدتی و اجتماعی در اقشار جامعه شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: هر یک از روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی باید یک فرصت برای شناساندن این انقلاب به نسل‌های جدید باشد، منبرها و مجالس این روزها باید خروجی مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha