چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
تصاویر/ برگزاری امتحانات نیمسال اول در مدارس علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ وجدانی گفت: با توجه به عدم ارسال صورت جلسات در زمان تعیین شده توسط مدارس علمیه، روند محاسبه نمرات نهایی توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با کندی مواجه شده که درصدد رفع آن در اسرع وقت هستیم.

مجتبی وجدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، درباره موضوع ثبت نمرات نهایی امتحانات طلاب، اظهار کرد: با توجه به برگزاری امتحانات و تصحیح اوراق توسط حوزه علمیه اصفهان در نیم سال اول و بالا بودن حجم کار در مدارس، برای انتخاب واحد نیم سال دوم با چالش‌هایی مواجه خواهیم بود.

وی افزود: یکی از مشکلات پیشرو، وارد کردن نمرات در سامانه سدید توسط مدارس است که با توجه به عدم امکان محاسبه نمره نهایی توسط این سامانه، باید یک مرحله برای اعلام نتایج افزوده شود.

مسئول واحد امتحانات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: محاسبه نمرات نهایی دروس دارای دو نحوه‌ی متفاوت است، زیرا برخی از دروس علاوه بر نمره کلاسی، دارای نمره مباحثه نیز هستند، لذا محاسبه نمرات دروس باید به صورت مجزا انجام پذیرد.

وجدانی به یکی دیگر از مشکلات پیش رو در بحث اعلام نتایج و انتخاب واحدهای نیمسال دوم اشاره کرد و گفت: بررسی انطباق کدهای ورودی به جلسه امتحان با صورت جلسه و ثبت صحیح نمرات طلاب یکی از مواردی است که بعد از اعلام نمرات توسط مدارس علمیه باید صورت بگیرد که توسط سامانه سدید قابل انجام نیست.

وی ابراز کرد: صورت جلسات امتحانات توسط مدارس علمیه برای هر عنوان درسی به مرکز مدیریت اعلام و به صورت نموداری ثبت می‌شود و سپس آمار تعداد شرکت کننده در هر عنوان درسی، نیز مشخص و بررسی مطابقت نمرات با شرکت کنندگان در جلسه انجام می‌گیرد.

مسئول واحد امتحانات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پایان تصریح کرد: با توجه به عدم ارسال صورت جلسات در زمان تعیین شده توسط مدارس علمیه، روند محاسبه نمرات نهایی توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با کندی مواجه شده که ممکن است در زمان از پیش معین شده برای اعلام نتایج، این امر محقق نگردد؛ البته با تلاش‌های انجام شده در صدد رفع مشکلات و انجام به موقع محاسبه و اعلام نتایج هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha