یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
وزیر کشور

وزیر کشور در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را به مردم ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را به مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

قال رسول الله (ص): مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

ارتحال حزن انگیز مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که عمری در مسیر ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی مجاهدت کرد، موجب تأثر و تالم همه مؤمنین شد.

آن عالم فقید در طول دوران عمر با برکت خود تلاش و کوشش ارزشمند و ماندگاری در تبیین اندیشه‌های والای اسلام و تربیت شاگردان مکتبی و دفاع از آرمان بلند انقلاب اسلامی داشت.

ایشان همچنین در مسئولیت‌ها و سمت‌های مختلف به خصوص در نهاد شورای نگهبان که نخستین دبیری این نهاد انقلابی را برعهده داشت؛ منشأ آثار و برکات ماندگار شد و با داشتن روحیه مردمی و انقلابی اهتمام بالا به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت اندیشه‌های اسلامی و دینی در بطن و بستر جامعه داشت.
اینجانب به سهم خود فقدان تأثر برانگیز این روحانی عظیم الشان را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه بزرگ روحانیت و مقلدان صدیق ایشان تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن عالم بزرگ علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha