چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
انجمن محبان آل یاسین "طلاب نجفی ہاؤس" مقیم قم

حوزه/ انجمن محبان آل یاسین طلاب حوزه علمیه جامعه امیر المؤمنین هند (مقیم قم) ارتحال جانگداز حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» انجمن محبان آل یاسین طلاب حوزه علمیه جامعه امیر المؤمنین هند مقیم قم ارتحال جانگداز فقیه و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی و جانسوز فقیه فقید و سعید حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی رحمت الله علیه که از استوانه‌های مهم حوزه‌های علمیه و از یاران امام و رهبری و یکی از شخصیت‌های برجسته، فاخر و پرسابقه در مراکز علمی و دنیای اسلام بود همه علاقه مندان و ارادتمندان را سوگوار و داغدار نمود و روح بزرگ و ملکوتی آن فقیه عالی مقام به ملکوت اعلا پیوست۔

این عروج ملکوتی و رحلت جانگداز و ضایعه جبران ناپذیر را به محضر نورانی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان و مقلدان آن فقیه و مرجع فرزانه، بیت مکرم ایشان و عموم ارادتمندان و دوستداران، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

به حق باید گفت خدمات علمی و ارزنده این عالم ربانی و فقیه عالی مقام و یار امام و رهبری، برای اسلام ناب و مذهب حقه جعفری و امت اسلامی همواره در تاریخ ماندگار و جاویدان خواهد بود و ثمرات ارزشمند آن مانند چشمه جوشان تشنگان علم و دانش و اندیشه اسلامی را سیراب نموده و بهره مند خواهد ساخت.

خداوند متعال آن مرجع عالیقدر، شخصیت نامی و نادر روزگار در علم و عمل را با صاحب شریعت اسلام پیامبر گرامی اسلام (ص)، انبیاءالهی، ائمه اطهار علیهم السلام و با اولیای خود محشور فرماید و به همه بازماندگان، ارادتمندان و شاگردان و مقلدان صبر، اجر و پاداش نیک و به مقام معظم رهبری طول عمر با برکت و سلامتی و توفیقات و تاییدات غیبی مرحمت فرماید۔

انجمن محبان آل یاسین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha