یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
فوتسال

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، از برگزاری مسابقات فوتسال جام فجرآفرینان انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت الاسلام اسدالله علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری «ورزش دروازه طلایی صدور معنوی ارزش‌های متعالی انقلاب است»، عنوان کرد: مسابقات فوتسال جام فجر آفرینان انقلاب اسلامی، در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان خراسان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، ایجاد نشاط روحی و جسمی طلاب و روحانیون است، تصریح کرد: مهمترین شاخصه سرباز امام زمان (عج) این است که علاوه بر تلاش برای کسب تهذیب نفس و معارف اخلاقی، از نشاط روحی و سلامت جسمی برخوردار باشد.

حجت الاسلام علیزاده اضافه کرد: مسابقات فوتسال جام فجر آفرینان انقلاب اسلامی، توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان و با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون و معاونت فرهنگی مرکز خدمات، برنامه‌ریزی شده است.

وی، کد طلبگی و داشتن پرونده فعال در حوزه علمیه خراسان را از شرایط ثبت‌نام در این مسابقات برشمرد و گفت: ظرفیت ثبت‌نام در این مسابقات، ۱۶ تیم در نظر گرفته شده، و اولویت با تیم‌هایی است، که زودتر ثبت‌نام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات را پایان وقت اداری ۱۶ بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این مسابقات، به کانال @futsalhozekh در پیام رسان ایتا مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۷۹۳۴۶۳۶۸ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت مجازی و از طریق ارسال مدارک به شناسه کاربری @goharnab69 در پیام‌رسان ایتا می‌باشد، گفت: به دلیل قرمز اعلام شدن وضعیت شهر مشهد مقدس، زمان دقیق برگزاری مسابقات، از طریق کانال "فتح" @howzehfarhang و سایر درگاه‌های اطلاع‌رسانی، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha