یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ظ

با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه کاشان، از معاونان آموزش مدارس علمیه این منطقه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه کاشان صبح پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ از معاونان آموزش مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق و قمصر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام ابوذر شورابیان، معاون آموزش حوزه علمیه کاشان در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، از شروع پذیرش ورودی‌های سال تحصیلی جدید حوزه علمیه کاشان همزمان با ولادت امام جواد (ع) خبر داد و گفت: سال جدید بیش از ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه منطقه کاشان پذیرش می‌شوند.

وی، به فعالیت‌های چشمگیر معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: مدیریت حوزه علمیه کاشان به پاس قدردانی از تلاش‌های مستمر معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه در شرایط سخت کرونایی قدردانی می‌نماید.

حجت الاسلام شورابیان، به طرح‌های ابتکاری معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: برای آسان سازی ثبت نام‌های شفاهی، انتخاب واحد، تعریف استاد، آزمون و امتحانات و کاهش حجم کار بعضی از معاونان آموزش مدارس علمیه اقدام به طراحی ابتکاری اسکنت و نرم افزارهای جدید نموده اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha