پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه / تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم روح تازه‌ای به انقلاب دمیدند، بنابراین باید بیانیه برای جامعه به خصوص نسل جوان به خوبی تبیین و تفسیر شود ؛ نخبگان و مسئولین در این زمینه رسالت سنگینی را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز با حضور در برنامه «گام تمدن ساز» سیمای مرکز قزوین به سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در راستای تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، نخبگان و همه اقشار باید با تمامی ظرفیت خود به میدان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه ادامه مسیر این نظام و انقلاب الهی است که توسط مقام معظم رهبری ترسیم و ابلاغ شده است.

احمدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم روح تازه‌ای به انقلاب دمیدند، بنابراین باید بیانیه برای جامعه به خصوص نسل جوان به خوبی تبیین و تفسیر کرد؛ نخبگان و مسئولین در این زمینه رسالت سنگینی را به عهده دارند.

تهیه کننده صداوسیمای مرکز قزوین عنوان کرد: برای آشنایی بیشتر و عمقی با بیانیه گام دوم انقلاب باید مطالعه کرد و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب را با دقت گوش کرد تا شناخت کاملی نسبت به بیانیه به دست آوریم.

وی همچنین به ساخت برنامه گام تمدن ساز در تابستان سال گذشته، بیان کرد: با تدبیر و همفکری خوب مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین و با همت، تلاش و برنامه‌ریزی عوامل این برنامه توانستیم در سال گذشته ۳۳ قسمت از برنامه «گام تمدن ساز» را برای مخاطبان پخش کنیم که مورد استقبال مردم قزوین قرار گرفت.

احمدی اظهار کرد: در سال آینده تصمیم داریم که جریاناتی که در سطح استان و در رابطه با تولید می‌باشد را با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با رویکردی جدید برای بینندگان به روی آنتن ببریم.

صدور بیانیه گام دوم روح تازه‌ای به انقلاب دمید

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha