سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
اسمعیل جهانگیری؛ مدیرکل ارشاد هرمزگان

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در جنگ نابرابر فرهنگی، هنری در مقابل دشمنان، نیازمند آموزش صحیح در تراز انقلاب اسلامی، کادر سازی، استراتژی مناسب و اثر گذار هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرعباس شب گذشته در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امسال پس از پانزده سال این جشنواره به بلوغ رسیده و بر همین اساس نخستین دوره ملی خود را تجربه می‌کند.

وی بر حمایت از فعالیت‌های مردمی تاکید کرد و افزود: تولیدات و فعالیت‌های مردمی در تراز انقلاب اسلامی باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

جهانگیری بیان کرد: زیبایی و تاثیرگذاری آثار جشنواره کردر رضوی در بخش سرود و تئاتر به‌خاطر ضمیر پاک کودکان و نوجوانانی است که پانزده سال آموزش یافته و بر اساس معیارهای انقلاب اسلامی تربیت شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرعباس گفت: ارزیابی آثار هنری و فرهنگی در صورتی که توسط افراد آشنا به فرهنگ و هنر صورت گیرد، می‌تواند سازنده و جریان ساز باشد که امسال این مسئله به خوبی در جشنواره آسمان هشتم مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ نابرابر فرهنگی، هنری در مقابل دشمنان، نیازمند آموزش صحیح در تراز انقلاب اسلامی، کادر سازی، استراتژی مناسب و اثر گذار هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha