دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
برگزاری نشست بر خط معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به برگزاری نشست بر خط با معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان در رابطه با پذیرش، گفت: هدف از برگزاری این نشست،  تشکیل کارگروه‌های پذیرش در مدارس علمیه خواهران و برنامه ریزی دقیق‌تر در امر پذیرش می‌باشد.

راضیه عظیمی‌فر معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از برگزاری نشست بر خط با معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران در رابطه با پذیرش سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، تشکیل کارگروه‌های پذیرش در مدارس علمیه خواهران و برنامه ریزی دقیق‌تر در امر پذیرش می‌باشد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان ضمن تببین موارد آیین نامه جدید پذیرش، مطرح کرد: معاونین آموزش، باید با هم‌فکری همه معاونت‌های مدرسه و فعالیت کانون‌های رضوان، در ارائه طرح‌های نوین در جذب حداکثری و به‌گزینی داوطلبین در سال تحصیلی جدید رقابت چشمگیری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: جهت آشنایی سفیران رضوان در امر پذیرش، طبق هماهنگی صورت گرفته با روابط عمومی مرکز، اعزام مبلغ کشوری از ۱۷ الی ۱۹ اسفند در مدارس علمیه خواهران همدان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha