چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
شاهچراغی

حوزه/ استاندار قم گفت: از مسئولان و مدیران استان این انتظار را دارم که در جهت توسعه متوازن شهری قم همت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمدتقی شاه‌چراغی طی سخنانی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار هماهنگ و تعامل بین همه بخش‌ها، اظهار داشت: باید از فرصت موجود برای بهره‌برداری از اعتبارات و مجوزهای صادرشده برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌های مرتبط با ستاد بازآفرینی شهری استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته درزمینه ی تخصیص اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری به‌عنوان پشتیبان اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری قم افزود: از طریق افزایش تعاملات و هماهنگی‌های درون استانی و ملی، باید مسیر رسیدن به اهداف نهایی مدنظر این طرح فراهم شود.

استاندار قم با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته و مجوزهای صادره برای پروژه‌های اولویت‌دار شهری در سفر ریاست جمهوری به قم، ادامه داد: باهم افزایی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود، زمینه عملیاتی شدن این پروژه‌ها فراهم شود.

وی با بیان این‌که شهر قم از منظر اجتماعی و فرهنگی نیازمندی‌های فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات، به سمت توسعه متوازن شهری حرکت کنیم و از مسئولان استان این انتظار می رود که در این راستا همت لازم را داشته باشند.

گفتنی است: در این جلسه مقرر شد کارگروهی به منظور تعیین تکلیف پروژه‌های در حال اجرا در ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشکیل شود، همچنین کلیات طرح سند مشارکتی بازآفرینی محله دروازه ری قم در راستای طرح توسعه این محله مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha