یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ ابلاغ سلام رهبر انقلاب به جانبازان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در منزل سه تن از جانبازان دفاع مقدس در تبریز، سلام رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز میلاد ابوالفضل العباس علیه السلام با حضور در منزل جانبازان ۷۰درصد محمدرضا اعتصامی راد، علی رضایی و حسین خرده فروش باسمنج، سلام مقام معظم رهبری را به آنها ابلاغ کرد و روز جانباز را تبریک گفت.

امام جمعه تبریز در این دیدارها با تکریم و تقدیر از خدمات ایثارگرانه همسران جانبازان گفت: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به‌عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید از روحیه بالای انقلابی جانبازان درس بیاموزیم ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید با درس آموزی از اعمال و رفتارهای خدایی این انسان های والا و با پرهیز از تظاهر و ریاکاری گرههای زندگی آحاد جامعه را باز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش کشورمان مدیون فداکاری ایثارگران و شهدا و جانبازان گرانقدر است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha