پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
عبدالکریم عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور در مسجد محمدیه روستای شینقر در جمع اهالی و نوجوانان این روستا سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی با حضور در مسجد محمدیه روستای شینقر در جمع اهالی و نوجوانان این مسجد اظهار کرد: خداوند در قرآن به فرزندان نسبت به پدر و مادر و به پدر و مادر نسبت به فرزندان و کودکان سفارش کرده است، خداوند فرموده به والدین خود احسان کنید و سفارش می‌کند قدر فرزندان خود را بدانید.

وی تصریح کرد: خداوند به همه ما می‌فرماید حرف پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) را اطاعت کنید، حامی فقرا باشید، هوای همسایه را داشته باشید و فراموش نکنید مراقب پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها باشید و خداوند خواسته ما یکدیگر را دوست بداریم و اگر یکدیگر را دوست بداریم، خداوند نیز ما را دوست خواهد داشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اهمیتی که نسبت به پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع) و قرآن دارید و دارالقرآن ایجاد کرده‌اید، کار بسیار ارزشمندی است چرا که آبادانی حقیقی و ماندگار ایجاد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: تمدن آینده جهان با انبیاء، امیرالمؤمنین و ائمه اطهار علیهم السلام ساخته می‌شود که محتوای آن عدالت، قرآن و نهج البلاغه است.

حضور امام جمعه قزوین در جمع اهالی و نوجوانان روستای شینقر

حضور امام جمعه قزوین در جمع اهالی و نوجوانان روستای شینقر

حضور امام جمعه قزوین در جمع اهالی و نوجوانان روستای شینقر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha