دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
آغاز زندگی مشترک هشتاد نوعروس با اهدای جهیزیه کمیته امداد منطقه یک یاسوج

حوزه/ رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری و اعیاد شعبانیه ۸۰ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت امداد منطقه یک یاسوج جهت شروع زندگی مشترک اهداء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اعلام خبر اهدای جهیزیه به نوعروسان افراد تحت پوشش این نهاد گفت: همزمان با هفته احسان ونیکوکاری واعیاد شعبانیه، مراسم اهداء نمادین ۸۰ فقره جهیزیه به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد.

مصیب حیدری در حاشیه این مراسم با تبریک چهل وسومین سالگرد تأسیس این نهاد و اعیاد شعبانیه، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تأسیس کمیته امداد اقدامات بسیار مؤثری تاکنون به نیازمندان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: اهدای جهیزیه به منظور تحکیم بنیاد خانواده وکمک به ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه های فرهنگی این نهاد است.

حیدری بیان کرد: اعتبار و مبلغ هزینه شده در خصوص تامین این تعداد جهیزیه بالغ بر یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان است.

حیدری با اشاره به اینکه اقلام جهیزیه های اهدایی شامل یخچال، تلویزیون،جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است، گفت: نوعروسان تحت حمایت این نهاد قبل از دریافت جهیزیه در دوره های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آشنایی بیشتر آنان برگزار می شود شرکت می کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیّران نیکوکار در برنامه های کمیته امدد، بیان کرد: از همه خیّران نیکوکار دعوت می کنیم تا مثل همیشه با مشارکت در طرح اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای آغاز زندگی مشترک یاریگر این نهاد باشند.

این مسئول فرهنگی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ فقره جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شده گفت؛ اعتبار خرید این اقلام به صورت عمده بالغ بر ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اشاره به اینکه تعداد ۵۰ زوج دیگر پشت نوبت دریافت جهیزیه در اداره منطقه یک یاسوج می باشند گفت؛ تلاش براین است که تا نیمه شعبان نسبت به اهدای جهیزیه به همه زوجهای جوان اقدام و همچنین چشم انتطار حمایت خیران و نیکوکاران بزرگوار جهت تامین جهیزیه برای فرستادن نوعروسان به خانه بخت هستیم.

حیدری در پایان یادآور شد شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ جهت کمک به نیازمندان در هفته احسان ونیکوکاری اعلام که منتطر دستان سخاوتند نیکوکاران حتی با مبالعی جزیی هستیم که کمکهای خود را در جشن نیکوکاری تا ۲۵ اسفند اهدا نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha