دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: امیدواریم که این کاروان ها بتواند که در تداوم آرمان های امام راحل و شهدا نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در مراسم اعزام دانشجویان به سفر راهیان نور، گفت: در ایام دفاع مقدس روحیه ایمان و وطن پرستی جوانان بود که توانست دشمن تا دندان مسلح را شکست دهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز باید سیره و منش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای همه ما به یک فرهنگ متعالی تبدیل شود، زیرا با داشتن این فرهنگ، هیچ دشمنی نمی تواند به این مملکت نظر داشته باشد.

این فرمانده نظامی با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور نقش مهمی در انتقال فرهنگ و مفاهیم دفاع و جهاد دارد، تاکید کرد: فرهنگ جهاد و شهادت باید در جامعه ما نهادینه شود و بهترین کار برای این امر تداوم و گسترش هرچه بیشتر این کاروان هاست.

سردار حسینی تاکید کرد: راهیان نور یک حرکت جهادی در راستای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه ماست که باید از این برکات برای اعتلای نظام و انقلاب استفاده نماییم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه کاروان راهیان نور یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: امیدواریم که این کاروان ها بتواند که در تداوم آرمان های امام راحل و شهدا نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha