دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
سردار نادر ادیبی

حوزه/ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از ۳۵ هزار زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان بازدید کرده‌اند.

سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، با اشاره به حضور گسترده جوانان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: بحمدالله پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، هم‌اکنون شاهد حضور پرشور مردم در این مناطق مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۵ هزار زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان بازدید کرده‌اند، گفت: همه یادمان‌ها و مناطق عملیاتی جنوب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور را دارند.

سردار ادیبی، با اشاره به اثر حضور مبلغان در کاروان‌های راهیان نور، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان بارها به مسأله جهاد تبیین اشاره کرده‌اند که در این راستا روحانیون می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، تصریح کرد: بحمدالله به نحوی برنامه ریزی شده که در هر کاروان یک روحانی حضور داشته باشد تا إن‌شاءالله بتوانیم زیارتی با معرفت برای مشتاقان سیره شهدا رقم بزنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha