یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیرحوزه علمیه کرمانشاه

حوزه / مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: اردوهای «راهیان نور»، به مناطق عملیاتی، با محوریت انتقال آموزه های دفاع مقدس به طلاب جوان، در راستای «جهاد تبیین» است.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، اعزام طلاب به یادمان های هشت سال دفاع مقدس، کاری در راستای جهاد تبیین است، گفت: بازدید از سرزمین های نور که منور به فضای عطرآگین شهدا می باشد، یکی از سرمایه های معنوی که سابقه اینچنینی در تاریخ اسلام، بلکه بشریت نداشته است.

وی افزود: همین مناطق آمیخته به خون مطهر و مقدس شهدای دفاع مقدس در صورت کم توجهی به آن، قطعا کفران نعمت بوده و باید در پیشگاه خداوند متعال و شهدا گرانقدر، پاسخگوی آن باشیم .

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه در وضعیت کنونی که هجمه های فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اخلاقی در فضاهای رسانه ای و مجازی تشدید شده است، گفت: اردوهای راهیان نور، مأمنی بسیار ارزشمند که می تواند التیام بخش جراحاتی باشد که از ناحیه دشمن بر روح و روان جامعه، خصوصا نسل وارد می شود.

وی تصریح کرد: مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ضمن آشنایی آحاد جامعه، به خصوص نسل سوم انقلاب با شیوه‌های نبرد فرزندان این مرز و بوم، عمق ایثار و از خودگذشتگی، جوانان دیروز را به نمایش می‌گذارد.

حجت الاسلام صادق ایرانی اظهار کرد: برنامه راهیان نور و حضور طلاب در مناطق عملیاتی، قطعا می تواند نقشه شوم استکبار جهانی در قالب ناتوی فرهنگی را خنثی نماید.

وی در پایان گفت: در راستای مأموریت اخیر رهبری حکیم و فرزانه انقلاب، مبنی بر «جهاد تبیین» که بر عهده همگان گذاشته، تبیین آموزه های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل فعلی، ضرورتی جدی و اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha