یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
جشنواره رسانه ای ابوذر

حوزه/ در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی از ۲۱ نفر برتر این جشنواره تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، یاشار کافی مولا امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی که در سالن نیلوفر ارومیه برگزار شد، با بیان این‌که این جشنواره از دی ماه تا ۲۲ بهمن در ۹ قالب و ۱۰ محور کار خود را آغاز کرد، اظهار داشت: ۲۸۹ اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی ارسال شده بود که از بین آن ها ۱۲۹ اثر به هیئت داوری ارسال شد و ۲۱ تفر رتبه برتر استانی را کسب کردند.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی تصریح کرد: از بین آثار راه یافته به جشنواره استانی ۸ اثر اول به جشنواره کشوری راه یافتند که آقای سجاد کریمی در قالب کلیپ و مستند با ساخت " مثلث مرگ" رتبه اول کشوری را کسب کرد.

وی در پایان گفت: هیچ اداره و سازمانی در جشنواره رسانه ای ابوذر ما را همراهی نکرد و بسیج رسانه به تنهایی این جشنوراه ر ا برگزار کرد.


در ادامه این مراسم مهدی رضوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای جهاد تبیین، اظهارداشت: نباید اجازه داد با افراط و تفریط عده ای به اعتقادات مردم آسیب بزنند و امروز یکی از نقشه های دشمن استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی برای ضربه به اعتقادات مردم است.

وی افزود: بنابر فرمایش رهبر انقلاب، امروز دشمن یک امپراطوری رسانه ای درست کرده و اخبار را به میل خود منتشر می‌کند و ادعای بی طرفی هم دارد در حالی که در کشورهای غربی استفاده از شبکه های ماهواره ای مستلزم هزینه است اما بیش از ۱۲۰ شبکه ماهواره ای شب و روز به زبان فارسی رایگان برنامه تولید می کنند و هدف آن ها ضربه به انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان این که دروغ بودن ادعای بی طرفی غرب در ماجرای اوکراین به عیان روشن شد، ادامه داد: جمهوری اسلامی با هر گونه تجاوز به خاک کشورهای دیگر مخالف است و کشورهایی که ده ها سال گذشته در کشتار مردم بی دفاع خاورمیانه مهر سکوت بر دهان خود زده بودند در ماجرای اوکراین صدایشان گوش فلک را پر کرد اما همان ها زمانی که عربستان ۸۱ بیگناه را گردن زد ساکت شدند.

وی اضافه کرد: حمله موشکی سپاه به پایگاه صهیونیستی ها در اربیل برای دفاع مشروع از امنیت جمهوری اسلامی ایران است و ما قبلا به مسئولین اربیل در این مورد هشدار داده بودیم و امروز دو پایگاه اسرائیلی در این منطقه نیز به دنبال ایجاد توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است که اگر ادامه پیدا کند آن ها را نیز مورد هدف قرار خواهیم داد.

رضوی تاکید کرد: اسرائیلی ها به دنبال ایجاد پایگاه در یکی از کشورهای همسایه شمالغرب ما بودند اما با هشدار ایران دولت این کشور اجازه نداد صهیونیست ها در این منطقه مستقر شوند.

وی عنوان داشت: قدرت جمهوری اسلامی، الهی و به اعتماد و پشتیبانی مردم است نه موشک، و در جنگ که یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم موشک و تجهیزاتی دست ما نبود و مردم بزرگترین قدرت جمهوری اسلامی هستند .

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آمریکا هر کجا حمله می کند اول غیر نظامی ها را می‌کُشد و اولین کشوری که بمب هسته ای را استفاده کرد آمریکا بود.

وی در پایان با بیان این که باید به مسائل روز تسلط داشته باشیم و یکی از لوازم آن آموزش و یادگرفتن سواد رسانه ای است، عنوان داشت: آذربایجان غربی حرمت مضاعف دارد چرا که در دفاع مقدس هم در آذربایجان غربی در برابر ضد انقلاب ها کشور را حفظ کردیم و هم جوانان خودمان را به جنوب کشور فرستادیم تا از خاکمان دفاع کنند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha