یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه بزرگترین آسیب برای جامعه نخبگان و جوانان این است که احساس کنند در جامعه نمی‌شود کاری کرد، گفت: مهم ترین تلاش دشمن برای ضربه به اعتماد به نفس جوانان کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر استان همدان، با بیان اینکه دشمن با ذره‌بینی به دنبال پیدا کردن و برجسته کردن نقاط ضعف جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: هدف دشمن از این اقدام آن است که نقط ضعف بر ذهن جامعه بنشیند، تا زمانی که حرف از نظام و انقلاب مطرح می‌شود، این نقاط ضعف در اذهان نقش ببندد.

وی با اشاره به اینکه تحقق این موضوع دو مشکل اساسی را ایجاد خواهد کرد، گفت: یک مشکل، بحث سیاسی است که با جهاد تبیین باید به مقابله با آن بپردازیم، اما قسمت مهم آن آسیب اجتماعی است که یک ملت اعتماد به نفس خود را از دست خواهد داد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه بزرگترین آسیب برای جامعه نخبگان و جوانان این است که احساس کنند در جامعه نمی‌شود کاری کرد، یادآور شد: دشمن در قالب طنز سعی می‌کند تا نقشه‌های خود را عملی کند و با وجود آنکه برخی از مطالب طنز است، اما لازم است که بدانیم در پشت پرده آن برنامه ریزی‌هایی برای ضربه به اعتماد به نفس جوانان کشور طراحی شده است.

وی افزود: در جهاد تبیین لازم است تا خدمات و دستاوردهای جوانان و نخبگان کشور به درستی بیان و تبیین شود و بگوییم که جوانان این آب و خاک در ۴۲ سال گذشته چه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در همدان آگاهی و معرفت عمیق را دو اصل مهم در عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: شخصی که وارد عرصه جهاد تبیین می‌شود، اگر این دو ویژگی را نداشته باشد، مطالبه‌گری‌هایش نیز آسیب‌زا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در کنار جهاد تبیین نیاز داریم تا اقدامات خود را هم تبیین کنیم، اظهار داشت: امروز نیازمند آن هستیم که همه گروه‌ها و افراد فعال، خصوصا اصحاب رسانه و اهالی قلم با جدیت در عرصه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب ورود کنند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha