دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
نوروز

حوزه/ مدیر منطقه چهار شهرداری قم از برپایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات شهرداری این منطقه در بلوار سپهبد شهید سلیمانی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا اقبالیان با اشاره به اقدامات و آمادگی‌های منطقه چهار شهرداری در استقبال از زائران و مسافران نوروزی، اظهار داشت: امسال بعد از دو سال که به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا شاهد عدم حضور مسافران و زائران بودیم، حجم بالایی از مسافران نوروزی به شهر مقدس قم سفر کرده‌اند و امکان خدمات‌رسانی بهتر به مجموعه مدیریت شهری را به وجود آورده‌اند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم اظهار داشت: در روزهای پایانی سال افزون بر ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری این منطقه، بوستان‌ها و معابر شهری آماده حضور زائران و گردشگران نوروزی شده‌اند.

وی با اشاره به برپایی ستاد این منطقه در بلوار سردار شهید سلیمانی، ادامه داد: در قالب این ستاد به مسافران ورودی به شهر مقدس قم، راهنمایی مسیر، هدایت به بوستان‌های محل اسکان مسافران نوروزی و سایر خدمات سفر توسط ۲۵۰ نفر از نیروهای شهرداری انجام می‌گیرد.

اقبالیان با بیان اینکه بوستان نرگس و علوی دو بوستان شاخص در این منطقه هستند، تصریح کرد: همچنین بوستان شهید زین‌الدین و زائر نیز در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی است و نیروهای امدادی نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha