جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
میدان مرجعیت قم

حوزه/ مجمع جهادگران استان قم با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت شدید اهانت به تمثال مبارک امام خمینی(ره)، خواستار برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی با این قبیل اقدامات بی شرمانه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مشروح این بیانیه بدین قرار است؛

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

بدون شک چشمه‌جوشان اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) که از کوثر آیات و روایات سرچشمه گرفته و با نور عقل و معنویت زینت یافته هرگز از جوشش باز نخواهد ایستاد و به فرموده رهبر معظم انقلاب «امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است.»

اهانت به تمثال مبارک امام خمینی (ره) و ساحت منیع مرجعیت که توسط سلطنت طلب های غربزده و منافقین کوردل وبزدل اتفاق افتاد را شدیداً محکوم کرده و خواستار شناسایی و پیگیری و برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی با عوامل سرسپرده این عمل شنیع هستیم.

بدون تردید این عمل رذیلانه موجب تنفر و انزجار مردم انقلابی ایران از خائنین به ملت و امام و مقدسات شده و عشق به معمار بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی را در دل ها بیشتر خواهد کرد.

"ومکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین"

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

مجمع جهادگران استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    خدا منافقین خلق را لعنتشان کنه روسیاه تر از این بشن که بخاطر یه لقمه نان تن به هر ذلتی می دن. امام مثل همیشه درست گفت که منافقین از کفار بدترند و منافقین روزبروز بر حقانیت این جمله امام مهر تایید می زنن. دشمنان از سعه صدر جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنن.