یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ل

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم عملی نمودن توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام تاکید کرد و گفت: دولت لازم است تا طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری در کاهش فاصله طبقاتی، رفع فقر و تامین رفاه  اجتماعی برای تحقق عدالت در کشور گام‌های موثرتری بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: لازم است که از گفتار و رفتار، مردم داری و حسن خلق امام حسن(ع) در رفتارهای خود الگو بگیریم.

امام جمعه آران و بیدگل، به لزوم استفاده از فضیلت‌ شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: در شب‌های قدر با فکر کردن به بهترین امور و استغفار به درگاه خداوند متعال، لازم است که خودمان را از گناهان پاک کنیم.

وی با اشاره به عملیات قهرمانانه جوانان غیور فلسطین که با نفوذ در قلب دشمن باعث هلاکت و زخمی کردن تعدادی از اشغالگران صهیونیست شدند، مطرح کرد: حمله جوانان غیور فلسطینی به مرکز شهرهای اسرائیل، ثابت کرد که پایگاه‌های این رژیم در برابر حمله رزمندگان فلسطینی، از خانه عنکبوت هم ضعیف‌تر است.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست، لازم است بداند که مقاومت بیدار شده و در تمام لحظات در برابر کوچکترین تعرض و حمله به مسجد الاقصی، با پاسخ سخت و کوبنده رزمندگان روبرو خواهد شد.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید برحضور پر شورمردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: انشاءالله امسال روز قدس را با شکوه‌تر برگزار خواهیم کرد و این شکوه نیز به میدان مبارزه در تمام خطوط جبهه مقاومت سرایت خواهد کرد.

وی افزود: اسرائیل غاصب بداند اگر در روز جهانی قدس دست از پا خطا کند، عمل ایران در اربیل عراق، شدیدتر از گذشته تکرار خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به انتشار ابر بدهکاران بانکی ایران، یادآور شد: اینکه فقط نام ابر بدهکاران منتشر شود، کفایت نمی‌کند بلکه لازم است با کسانی که به امانت مردم خیانت کرده و تعهد بدهی‌هایشان را به تعویق انداخته و یا در جای دیگر هزینه کرده‌اند، برخورد شود و به مجازات برسند.

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم عملی نمودن توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام تاکید کرد و اظهار داشت: دولت لازم است تا طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری در کاهش فاصله طبقاتی، رفع فقر و تامین رفاه اجتماعی برای تحقق عدالت در کشور گام‌های موثرتری بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha