پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
ماموستا رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: کسی منکر مشکلات در جامعه نیست، ولی نباید این مشکلات را به بهانه تحریم ها، نبود بودجه و... رها کنیم و کار مردم سخت تر از گذشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید سنندج اظهار داشت: قدردان زحمات و تلاش های فرماندار سابق هستیم و امیدواریم که فرماندار جدید بتواند در انجام وظایف محوله قوی عمل کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه فرماندار جدید فردی توانمند، جوان، متخصص و انقلابی است، گفت: انتظار همه مردم سنندج از فرماندار حل مشکلات این شهرستان است، بنابراین امیدواریم با راستی و صداقتی که از ایشان سراغ داریم در خدمتگزاری به مردم که خداوند در قرآن بارها به این امر تاکید فرموده است، موفق باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: کسی منکر مشکلات در جامعه نیست، ولی نباید این مشکلات را به بهانه تحریم ها، نبود بودجه و... رها کنیم و کار مردم سخت تر از گذشته شود.

ماموستا رستمی اظهار کرد: خوشبختانه تمام بسترهای برای انجام کارهای زیرساختی در استان و شهرستان مهیاست، بنابراین باید با تمام توان در مسیر توسعه این دیار تلاش شود.

امام جمعه سنندج با اشاره به لزوم استفاده از نخبگان و تحصیلکردگان، گفت: انسان آگاه و با بینش هرگز فریب چند روز پست و مدیریت را نخواهد خورد و در زمان حضور خود در منصبش می تواند برای مردم و جامعه منشاء خیر و برکات بسیاری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha