جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
ف

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشا با بیان اینکه مسئولان در خدمت به مردم از سردار سلیمانی الگو برداری کنند، تاکید کرد: مسئولان باید نهایت تلاششان را در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سیدسعید حسینی در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی کاشان با بیان اینکه خیلی ها قدر حضرت علی (ع) را نمی دانند، گفت: اگر می خواهیم تحول معنوی در زندگی ما به وجود آید باید زمانی از وقت خود را صرف خواندن قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه کنیم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه باید قدر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مکتب اهل بیت (ع)را بدانیم، ابراز کرد: نهج‌البلاغه، جامع‌ترین کتاب پس از قرآن است که می‌تواند راهنمای انسان در تمام ابعاد زندگی به شمار آید و هدایت بشر را در عرصه‌های گوناگون عهده‌دار شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم وجود تقوا در بین مسئولان نظام اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: کسی که بار مسئولیت خدمتگزاری مردم را در جمهوری اسلامی ایران به دوش دارد باید تقوایش از دیگران بیشتر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به وقت گذاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خدمت به نظام و اسلام اشاره کرد و گفت: این سردار رشید اسلام و دیگر سرداران شهید کشورمان در میدان مبارزه با دشمنان و دفاع از نظام و اهل بیت (ع) شب و روز نمی شناختند.

وی با بیان اینکه مسئولان در خدمت به مردم از سردار سلیمانی الگو برداری کنند، تاکید کرد: مسئولان باید نهایت تلاششان را در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بکار گیرند.

امام جمعه کاشان با تاکید بر حفظ عفت و پاکدامنی نسل جوان و با بیان اینکه نسل جوان از زندگی شهید حججی ها درس بگیرند، خاطرنشان کرد: براساس روایات اجر دوری جوان از گناه برابر با جهاد در راه خدا است.

وی در ادامه با تاکید بر تولید کالای با کیفیت در کشور، ابراز کرد: ما که ادعای شیعه علی بودن را داریم باید کالایی تولید کنیم که با کیفیت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: معلم، ورزشکار و طلبه ای که الگویش امیرالمومنین (ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) است، باید کارش هم نمونه باشد.

وی در پایان دفاع از ولایت فقیه را از مهمترین وصایای شهدا دانست و افزود: شهدا در وصیت نامه هایشان بر حمایت از ولایت فقیه تاکید کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha